Vlčice

22.01.2009 17:30

Jméno : Šárka Vlková

Přezdívka : Vlčice

Roky : 14 let

Koníčci : in-line, PC, fotbal, lyžování, plavání závodně volejbal, SDH a samozřejmě Country Dance

Proč zrovna COUNTRY : No tak do tohohle kolektivu mě přivedl Fífa. Nabídl mi, jestli bych se tam nechtěla podívat. Hned mě vytáhli do tance a mě se to zalíbilo. Nemyslím, že oproti country je třeba hip hop lepčí. Jen si v tom člověk musí najít zálibu, kterou já jsem tam našla. Taky jsem zde poznala super holku, která se teď stala mojí nejlepší kamarádkou, ale z country už odešla.Ale je to moc šikovná holčina, mrtě skvělá tanečnice a fotbalistka. Tohle je můj asi poslední rok, protože letos podávám přihlášky na SŠ a tancování stíhat nebudu. Mám tu ale super kámoše a kámošky většinou z mé rodné vsi.


ALABAMA country dance© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode