Pája

22.01.2009 17:09

Jméno: Pavel Jedlička

Věk : 16 let

Koníčci : No tak samozřejmě COUNTRY !!! Na druhém místě u mě asi bude kuchařina a kámoši.

Něco o mě :

No jelikož jsem syn Dany, tak sem to s tím poznáváním country neměl tak složitý. Mamka mě brala na country akce a bály už odmalička a já jsem jí za to dodnes strašně vděčný.

Country se stalo mojí nejoblíbenější věcí vůbec. Naučil jsem se tancovat, poznal skvělé a zajímavé lidi, navštívil dechberoucí akce. V poslední době jsme navíc začali laškovat s irskem a line dance a to jsou další z mých srdečních záležitostí.

Víte nekteří styl country odsuzují, možná jenom proto, že se bojí být kapku odlišní, vzít si na sebe klobouk je pro ně příšerná představa, ale o tom to přece vůbec není.

Pokud máte vlastní názor a nebojíte se zkusit něco nového, pak se určitě ozvěte. Panuje tady přátelská atmosféra a myslím, že jsme super banda.

ALABAMA country dance© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode