Filip

15.02.2009 16:05

Jméno : Filip Jedlička

Věk : 18 let

Koníčci: divadlo, country tance, knížky, historie, larp

Country jsem poslouchal díky Daně ( která je blázen do country stylu, vedoucí Alabamy - a což je nejdůležitější - moje mamka ) asi už od tří let. Do tancování jsem spadnul ani nevim jak už v první třídě a vydrželo mi to nějakých 9 let. Poslední 3 roky jsem se rozhodl pro změnu a dal se na divadlo, nicméně s Alabamou pořád jezdím na akce. Někdy jako výpomoc Daně a občas taky za někoho zaskočím při předtančení - tancovat jsem nezapomněl, což bylo k vidění naposled v létě na Vochtánce:) Pokud jste dočetli až sem, tak už toho víte o mně pomalu víc, než já sám, čili je nejvyšší čas skončit.Farewell, Goodbye, Adios etc. !

 

ALABAMA country dance© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode