Bára

22.01.2009 19:29

Jméno a příjmení: Bára Ehrenbergerová

 Věk: 12 let

 Koníčky: tancování, focení, jízda na koni, míčové a atletické sporty, plavání, hudba, počítač

Co mne dovedlo ke country:

Nejdříve jsem chodila na taneční kroužek v Poličce do Lidové školy umění B.Martinů, kde jsem tancovala výrazový tanec. Za to jak tancuju, vděčím paní učitelce Hance Malíkové z Poličky. Když jsem se přestěhovala do Žamberka, začala jsem chodit do školy v Kunvaldu. Ve třídě chodili dva spolužáci na country. V domě, kde jsem bydlela, bydlí o patro níž Dana. Ta se mne jednou zeptala, jestli bych s nimi chci jet na 1 den na soustředění. A mě se to tak zalíbilo, že jsem jela i na další soustředění do Potštejna a tam jsem i poprvé vystupovala. Jsem ráda, že na country chodím a všem moc děkuju, že mě mezi sebe vzali. Na každém tanci si něco hezkého najdeš a já jsme si tady našla i bezva kámoše.

 

ALABAMA country dance© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode