Křeček

22.01.2009 19:12

,,Ahoj jmenuji se Katka Trejtnarová..moje přezdívka je Křeček PROČ? Na to je snadná odpověď-Pavel mi tak začal říkat skoro od začátku spíš když jsem byla 1. v Potštejně přidali se i ostatní a ty navrhli že můžu být maskot .... Narodila jsem se roku 1997. Do mích koníčků patří-volejbal, fotbal, nohejbal, bowling, lyžování, jízda na kole a bruslích a country. Proč zrovna COUNTRY????? No holky Horký se mě jednou zeptali jestli nechci chodit na tancování s nimy, řekla jsem že klidně ale musela jsem dlooouho přemlouvat rodiče. Oni by mě to dovolily hned ale musela jsem si zlepšít známky a teď když jsem vyhrály MČR (DÍKY NAŠÍ NEJÚŽASNĚJŠÍ CHOREOGRAFCE DANĚ) tak jsem řekla taťkovi že nakonec nebyla chyba mě na country přihlásit .

ALABAMA country dance© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode